Friday, November 23, 2007

Lima - လီးမား

တစ္ေန႔ ကၽြန္မ ညေစ်းသြားေတာ့ အျဖစ္အပ်က္တခုပါ။ ကၽြန္မ သြားတဲ့ ညေစ်းက ေစ်းသည္အမ်ားစုက မေလးလူမ်ိဳးေတြပါ။ ကၽြန္မ လည္းသူမ်ားေတြ မေလးလိုေျပာတာၾကားဖူးေနၿပီဆိုေတာ့ ဟဲဟဲ ကၽြန္မ လည္းသူတို႔ စကားနည္းနည္းပါးပါး ေျပာမယ္္ေပါ့။ ေျပာၾကည့္မယ္ ဆိုတဲ့စိတ္ကူးေတြနဲ႔ ေစ်းထဲအေရာက္ ငါးေရာင္းတဲ့ဆုိင္မွာ တီလားဗီးယားငါး တစ္ကီလုိဘယ္ေလာက္လည္း လို႔ ကၽြန္မ ေမးလိုက္တယ္ ခပ္တည္တည္နဲ႔၊
Berapa Kilo?(ဘာရာပါ ကီလို)
တစ္ကီလိုဘယ္ေလာက္လဲ။ လို႔ေမးလိုက္တယ္
အဲဒီေတာ့ ေစ်းသယ္က ျပန္ေျပာပါတယ္။
Lima Ringgit.(လီးမား ရင္းဂစ္)
ဟုတ္ၿပီေပါ့။ ကၽြန္မ စိတ္ထဲမွာ တစ္ကီလိုေလးရင္းဂစ္ေပါ့။ ေသခ်ာေအာင္သူ႔ ကို ကၽြန္မ ကလက္ေလးေခ်ာင္းေထာင္ျပလိုက္ၿပီး
Ok! Lima Ringgit.
အိုေက လီမား ရင္းဂစ္ ဆိုၿပီးေျပာလိုက္တယ္။
ကၽြန္မ အဲဒီလိုလည္းေျပာေရာ အားလံုးက ရယ္ၿပီး Lima Ringgit Lima Ringgit ဆိုၿပီး လက္ေလးေခ်ာင္ေထာင္ျပ ၾကတယ္။ ေဘးကလူေတြပါဝိုင္းရယ္ေရာ။ ဘာျဖစ္တာလဲေပါ့။
အမွန္က Lima ဆိုတာ နံပါတ္ ငါး ပါ။ အဲဒါ ကိုျဖင့္ ကၽြန္မက ေလးဂဏန္း နဲ႔ မွားလိုက္တာ
ဟီဟီ လူႀကီး ရွက္ေတာ့လည္းအားရ ပါးရ ရယ္လိုက္တာေပါ့။
သင္ခန္းစာ ရသြားတယ္။ စကားေသခ်ာ မတတ္ပဲ လူတတ္ မလုပ္ေတာ့ပါဘူးလို႔။

အခု ေတာ့ မေလးလို ၁ ကေန ၁၀ ထိေသခ်ာကို အလြတ္က်က္ထားလိုက္တယ္။
၁ - စတု - Satu
၂ - ဒူးဝါး - Dua
၃ - တီးဂါး -Tiga
၄ - အမ္ပတ္ -Empat
၅ - လီးမား - Lima
၆ - အနမ္း - Enam
၇ - တူဂ်ိဳး - Tujuh
၈ - လာပန္း - Lapan
၉ - ဆမ္ဘီလမ္း - Sembilan
၁၀ - ဆပူးလိုး - Sepuluh

4 ေကာ္မန္႔:

ဒီေရ (dyay) said...

ကိုကို လာလည္သြားတယ္ေနာ္... ေရးထားတာေလးေတြက ဖတ္လို႔ေကာင္းပါတယ္...
အျမဲအားေပးေနပါ့မယ္...

လင္း said...

လီမားပူလို ေရာသိရဲ ့လား

လင္း said...

စီဗံုးရွာမေတြ ့ဘူးမရိွတာလား? စီဗံုးေလးထားပါလား။မေတြ ့လို ့ဒီထဲမွာဘဲေအာ္ခဲ့တယ္ေနာ္

ႏွံေကာင္ said...

မွတ္ထားလိုက္ျပီ ေနာ္ .. ဟီး ..ေသခ်ာသတိထားမွပဲ .. မေလးစကားကို တစ္နဲ႔ ႏွစ္ပဲ သိတာဆိုေတာ့ ..